dagen! (:

hello.
dagen började med att jag gick upp vid kvart över sju.. ;$
fick smått panik & sprang upp & gjorde allt så snabbt som möjligt , så kom tilda så fick hon hjälpa mig.
sen så skolan , lektioner , lunch & sen efter lunchen så gick klassen ner till stranden & 2 'badade' :D
var där i ca 2 timmar , nice.
sen gick vi tillbax & hade en lektion sen slutade vi  , så jag & becka gick hem till henne & käkade lite & sen ner till stranden & spelade vollyboll med anthon , albin , jonte & oscar .
var där till 5 & sen trodde jag & becka att det va sån träning idag så vi cyklade upp dit & sen sa omar att det inte va det, så vi cyklade hem igen , & sen när jag kom hem hade mamma (filiph) möblerat om lite på mitt rum!
har en fötölj nu & flyttat lite gejer .
jag tror det blev lite bättre iaf!
så nu ska jag bara flytta tillbax alla saker som står i sängen & fixa lite smått.
VET NI? , JAG KOM MED I FRIIDROTTEN IDAG!
SÅÅ SJUKT GLAD!
HOPPAS BARA JAG KOMMER I SAMMA GRUPP SOM LINNNNNN!
pussss'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0