dagen ..

hello .
kom precis hem & käkade . '
vi gick upp klockan 8 som sakt & körde till moffe & hämtade lite grejer & sånt & sen vidare till gunilla , men så va bara (Adam) hemma , så vi fick stå & banka , & slå på dörren typ i 20 min tills han öppnade eftersom han sov -,-.
haha , sen gjorde vi iaf v oss & sånt & sen till mormor & lämnade kakorna & det , sen gick vi ner till stan & åt lunch , och sen tillbax igen & då kom gäster & sånt eftersom hon fyller år idag!
hahhaha , jag & filiph bråka om chipsen som vi hade köpt & så drog jag typ allt vad jag hade så åka alllllla ut i soffan så jag stod där & asgarva när alla kom in .. ;$.
skrattade typ onödigt mycket när någon sa något roligt! ;o.
aja , sen när vi hade vatt där i typ 4 timmar så körde vi hem & körde mc på vägen . :D .
-tog inte med kameran så har inga bilder fortfarande!
pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0