grattis mamma! :d

hejj .
var i helsingör idag med mamma ju , eftersom hon fyller år idag .. :D .
vi åkte först båten dit & sen käkade vi lite & sen kollade i lite affärer & sånt . '
kööpte bara 1 linne , bild kommer kanske ikväll .
men sen när vi va klara så åkte vi hem , & sen hämtade vi lovisa & nuu e hon här!
eftersom det e träning ikväll osså! .
lovisa klagar på att jag göör korta inlägg? ;o.
& ja , det kanske jag gör men det e bara för jag inte orkar skriva exakt var man har vatt/ätit/gjort hela tiden + jag tror inte ni hade orkat lääsa det heller .. (: .
pusss,

Kommentarer
Postat av: ida johansson <3

Grattis till henne! :D

2011-08-01 @ 16:49:15
URL: http://heyida.bloggplatsen.se
Postat av: emilia jönsson! :D

hon tackar sääkert ida! :D -

2011-08-01 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0