morgondagen! :D.

tänkte bara uppdatera nu innan jag går & lägger mig , eftersom jag ska ju upp klockan 8 imon , lycka till & få upp mig! ;o.
men när vi e framme så åker vi hem till irene & gör v osss där & sen ner på stan & käka ngt & sen hem till mormor & va där i några antal timmar & sen hem igen? , en mycket kortfattad 'text' om dagen! :d .
aja , eftersom ingen svarade på hur man gjorde tidsinställda inlägg så kan jag tyvärr inte göra det .'
det kanske händer att jag sätter mig en stund vid datan hos irene & då kommer det självklart ett/två inlägg!
kommer nog även inlägg mot kvällen om vi inte kommer hem för sent.
kunde inte åka till isa & träffa henne heller , eftersom ingen annan fick för det e sjukt lång dit & vill/får inte åka helt själv lixom! skiiiiiit tråkigt , hade vatt sjukt kul att få se henne igen & hennes nya hus & sånt .. ;$.
iaf , jag saknar dig sjukligt mycket isabella! jag älskar dig ;*
pusssssss.

Kommentarer
Postat av: Linn

http://tescho.se/tidsinstallda-inlagg-pa-blogg-se/



:D <3

2011-08-11 @ 18:58:05
URL: http://linncervin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0