om allt? (:

hellojj .
när min bror loggar in på datan så dampar internet , så då måste jag alltid starta om datan & sätta på den igen!
jag som hade skrivit sånt långt inlägg & nu kommer jag inte ens ihåg vad jag skrev .. ,$
aja , imon slutar vi efter lunchen igen!
härligt..
ska även plocka med mig grejor & sånt till skolan som tex , suddin , pennor , mappar osv..
åh , jag har ett bätt på mitt ben som kliar som f*n , riktigt jobbigt!
ska sätta ngn slags kräm på det snart!
iaf , ELIN NILSSON om du ser detta så smsa mig , eller om jag är inne på skype då såå ring!
ska höra om rebecka eller ngn kan va imon också!
kommer fler inlägg senare!
pussss ;*

kolla så långt hår . ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0