skolaaaan?

imorgon börjar skolan ..
detta sommarlovet har nog varit det sämsta hittils . ;$.
ingen sool , så man kunde ju knappt bada osv.
haha , men ändå vår klass e fan rätt rolig ändå! man har ju lixom sjukt många minnen med klassen & sånt!
men nu när typ 6 st ska sluta så blir det inte samma sak .
juubiiiigt ;d-
haha , nej man får väll ta det som det e & läängta sönder till nästa lov?!
hoppas nu att det inte blir sånt as jobbigt schema & mke lääxor , för det pallar inte jag -,-.
har inte ens hunnit ut & köpa ny skolväska , så jag har ingen aning om vilken jag ska ha?
får väll ta den jag hade förra året tills jag hittar en nyy . :).
eller , brukar man ha med skolväska dom första veckorna? ;o.
jag vet iaf inte, får se imon om alla har med sig en ;).
men ändå , läääääskigt att ha ny lärare , vår gamla var faktiskt fett bra , så hoppas nu hon här också blir sån bra!
annars bytar jag klassrum eller ngt .. ;$'
orka en såån jätte sträng , eller en sån petfröken som påpekar varenda liten sak . -,-
nej nu ska jag va pooositiv , hoon blir sääkert jätte bra , inte alls sån dåålig utan suuper verkligen! ;o.
haha , pussss.
yeeeaaah , emilia skrev ett låångt inlägg! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0