smile baby smile.

ska snart stänga av datan .
är riktigt trött ...
har ju sovmorgon imon till tjugo i 10 tror jag , ändå rätt länge!
tilda & elin kommer ju på morgonen , får se om jag hinner med ett inlägg , förhoppningsvis gör jag det , men man vet aldrig . '
men jag fattar inte varför jag gör så många inlägg om dan när ingen kollar?! , funderar starkt på att ta bort den..
så tråkigt när man kollar statistiken då ju .
brukar inte ens kolla den , fast när jag väl kollar ser jag ju att det e riktigt kasst.
aja , får se om jag e med någon imon eller om jag går hem & tar det lungt.
det e ju träning imon osså ju , :DD.
puss på er som lääser!

Kommentarer
Postat av: ida johansson <3

emilia, jag läser din 2 gånger om dagen minst.

Du har bättre statisik än mig så jag ska nog ta bort min.

men puss.

2011-08-31 @ 07:16:48
URL: http://heyida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0