sommarväder vekligen!

hejj^
elin & dom kom ju vid sju , & sen spelade vi ettt såånt roligt spel på wii & käkade & sånt.
sen vid 11 så gick jag , elin , frida & filiph ut haha , vi va sjukt rädda eller iaf elin! ;)).
sen spelade vi det spelet i ca 2 timmar , sen skulle vi kolla på film .
så jag & elin låg & halvsov i soffan/sängen . ;$$
sen vid 1 så stack elin & frida hem & då somnade jag direkt .
marcus & mindy drog nog inte hem förren 3 kanske ..
sen vaknade jag av att det blixtrAde & åskade som fan.
hatar´blixten ..
sen nu var det ju knatteträning , så började det åska & regna så vi cyklade hem!
tror iaf det blir match sen vid 2.
pusss.

Kommentarer
Postat av: En tjej !

Hur gammal är du egentligen ? :o

2011-08-27 @ 23:00:21
Postat av: Anonym

Hur gammal är du egentligen ? :o

2011-08-27 @ 23:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0