underbara du.

ingen vet hur någon annan har det.
så säg inte att ni 'vet' hur någon annan har det när ni inte har en aning.
jag har underbara vänner & allt det man kan önska sig.
men ändå , så sitter jag & tänker riktigt mycket på saker som ingen annan vet , saker som jag själv känner, saker som jag ångrar ,  saker som jag vill ..
men just nu så fattas det så mycket , men samtidigtlite.
känner attt jag tappar greppet om fler & fler vänner för varje dag.
& vänner är det jag vill behålla längst , det är dom som får mig att skratta/le varje dag , dom som får mig att må bra.
säg vad ni tycker & tänker innan ni säger det till någon annan , annars tar man/alla det som skitsnack.
du/ni har förendrats & jag saknar det vi hade.

Kommentarer
Postat av: ida johansson(a) <3

älskling, du vet vart jag finns!<33333

2011-08-24 @ 07:17:22
URL: http://heyida.bloggplatsen.se
Postat av: ida johansson(a) <3

älskling, du vet vart jag finns!<33333

2011-08-24 @ 07:18:11
URL: http://heyida.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0