2 dagar i ett inlägg :D.

hemma igen nudå! tagga långt inlägg.
jag & pappa åkte med moa , johanna & moas pappa till tävlingen.
'kryssade' i att vi hade kommit osv ,
sen började dom värma lite eftersom dom skulle hoppa längd vid halv 10 .
sen kom clara en i mitt lag då , så började vi värma lite (h.
jag var fett nervös , har typ aldrig varit så nervös innan ..
jag skulle spriinga i hit 2 , gick inte så bra.
halkade i starten & tappade lite på det & sen hade jag ju inga spikskor heller , men det är inte min gren :o.
moa vann längdhoppet med 5.19 , sjukt bra!
iaf , clara skulle hoppa höjd också så ville jag det med så jag sprang efter claus & sa till han så han hjälpte mig .
började rättså lågt , har ju tränat på det 1 gång , så hade ju ingen teknik eller nånting!
kom 4 & slog pers med 1.37 , är faktiskt nöjd med det , alla andra hade ju övat rätt länge!
jag skulle igentligen springa 800m också , men jag orkade inte.
men pappa sa så när jag hoppade höjd - om du tar 1.34 så får du ett par spikskor & det gjorde jag ju ,
så köpte ett par av wilma i moas grupp.
mamma & filiph kom sen & vi körde till entré & käkade & kollade kläder.
hittade usa-jeansen men dom fanns inte i min storlek :/.
sen lämnade vi filiph & mamma på filiph träning & jag & pappa hämtade alexander.
satt & kollade lite på när filiph & dom tränade & sen körde vi vidare till sölvesborg eftersom min moster fyllde 50.
åt nästan direkt när vi kom dit fast det var förätt sen åt vi riktigt mat , sen panacotta & sen cheescake!
därimellan badade jag & filiph i deras sånt 'bubbelbad' .
duschade osv .
vid 1 så gick dom sista gästerna hem så jag gick & 'blåste' upp luftmadrassen , sov i andrés rum med filiph -,-
eller han sov i sängen & jag på madrass , vaknade runt 11 .
sen när vi var klara körde vi till morfar & hälsade på han lite , sen vidare till ngn sån ekohall .
det är mega billigt där , köpte den zlatan boken eller tror jag ska få den i julklapp men ändå!
kommer nog bilder på spikskorna (?).
är iaf hemma nu & har inte tänkt att gå på julskyltningen idag , jag orkar inte .
haha , mimmi hade ingen mat när jag kom hem så fick typ panik & gav henne mat & allting .
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0