bläää

har precis käkat & lite sånt.
tilda & jag somnade vid halv 2 typ , hon la & snackade med nasir till halv 2 & jag fick daaamp.
iaf älskar dig ändå , :D.
vid halv 12 stack jag hem & då körde vi till farmor & farfar , käkade & lite sånt .
stan hade stängt eller vad man ska säga så vi kunde inte åka in dit så vi kollade på fch ist ,
dom vann på förlängning , fett bra!
ska kolla hm imon med lovisa vid 11 typ så ingen sovmorgon där inte!
kollar på en as äklig sak på tv:en , hajar & fiskar som har attakerat människor ..
ska aldrig mer bada i ett hav jag aldrig badat i förr.
puss.

Kommentarer
Postat av: tiiildiiis (a)

emilia?

d va halv tre ;$

hihihihihihi ,

jag sjka oxå till hm !:DDD

2011-12-27 @ 09:36:37
URL: http://tiiildaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0