det finns ingen som är exakt lika dan som du , crazy.

vaknade efter halv 1 idag , fick lite panik men gick upp och åt frukost & borstade tänderna.
moa hade smsat & frågat om vi skulle träffas , men hon har inte svarat igen så jag vet inte , eftersom hon skickade det 8 imorse :D.
ska berätta lite om vad som hände igår ,
först var det ju träning & den gick bra , efter det duchade dom flesta & sen gick mot pizzerian för att äta ..
så hela laget dönade bara in där & vi fick knappt plats , men alla pizzerna stog redan på bordet så alla började käka , jag & tilda delade på en köttfärspizza , gooott.
sen delade vi ut priserna från serisen kom ju 1:a , 2:a & 2:a .
jag fick av 99 a & 98:ornas serie alltså ettt guld & ett silver!
sen snackade vi mest & såhär , sen vid 8 kanske stack jag & elin hem till mig & badade med fridA & alice också i 2 timmar!
sjukt , men vi snackade om allt & ingenting , det känns ändå skönt när man kan snacka om allt med någon!
efter ca 2 timmar gick vi upp & då märkte vi att våra bikinis hade bleknat , mina var turkosa & sen när jag gick upp var dom gråa & elins lika-dana :o.
så jag la dom i vasken så det luktar BARA klår där inne nu , obs.
men sen gick vi mest runder & märkte att klockan var halv 2 ungefär & vi var enormt trötta så vi somnade på soffan!
sen stack dom vid 2 & då gick jag & la mig .
ska baka lite cupcakes snart tror jag eller vanliga muffins kanske med glasyr eftersom jag vet att vi har receptet till allt.
puss.

gammal bild :$.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0