det spelar ingen roll hur mke man än kämpar , om man inte får ngt tillbax är det omöjligt.

länge sen jag skrev ett långt inlägg , men ska försöka nu!
kollar på tv just nu som jag har gjort hela dan , eller ja sen jag vaknade.
tilda kommer nog med 'läxor' ikväll ist för hon&elin skulle kolla på vera & dagiset när dom ska gå lucia , gulligt!
fast ja , kommer säkert göra typ 2 tal i matten & en uppgift i engelskan -,-
ska snart gå & fixa en bakpotatis & käka de , har så enormt tråkigt!
vill ha ben&jerry.
det är säkert 30 grader & uppåt här inne i huset , det är seriöst svinvarmt!
men jag har iaf bestämt mig för att gå till skolan imon , kunde gått idag också igentligen men kände inte för det imorse bara :/.
har sovmorgon imorgon också så det passar ju bra , så kan jag gå upp lite tidigare & koooolllla julkalendern , har inte gjort det en enda gång , dålig stil ;)'
haha , men man hinner inte det lixom .
juste , jag har nog syslöjd imorgon tror jag eller så är det på torsdagar (?).
skit samma , nu har jag iaf äntligen satt upp en liten julklappslista på kylen , fast det är bara sånna saker som jag vill ha lite inte så mega mycket som det var förra året .
-har inget att skriva .
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0