enjoy this moment for this moment is your life!

har käkat & pluggat klart min läxa inför imorgon"
det är sovmorgon imon också , bääst.
ska kolla lite fotboll med pappa milan ofc , nejmen dom spelar mest på de kanaler vi har . :D.
vet att jag suger på att skriva långa inlägg osv , men det är mest för jag skriver 7/10 inlägg från mobilen & då blir det jobbigare ,
juste , vi har syslöjd imon också = att vi fortsätter med onepicen som inte alls är lika roligt längre eftersom både jag & tilda har egna nu & mina kommer nästan bli lika dana -,-
åh , jag måste duscha & sen läsa igenom läxorna inför veckan , haha låter som värsta pluggisen , men nja inte direkt :$.
jag funderar fortfarande om jag ska sätta gästlösen till bloggen eller inte eftersom det e några randoms som följer & kommenterar & nu är dom inte anomyma heller , men min statistik kommer ju sjunka som fan då & det vill vi ju inte!
tkr ni jag ska börja med 'veckans blogg/dagens' , lägga in mer outfitar osv?
tycker bloggen börjar bli tråkig igen :/.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0