Everything change every minute .

Bloggade inte innan , jag vet!
Men internätet laggade som vanligt & då orkade jag inte starta om den!
Pyntade granen innan & gjorde klart pepparkakshuset & lite sånt , (;.
Kom på innan att jag hade spanska i läxa så gjorde den lite snabbt & läste igenom lite texter & sånt , det e ju spanska imorgon på morgonen -.-
Jag tror jag hade tyckt det va mycke roligare om vi inte hade vatt så jävla många , man lär sig mer då & får mer hjälp ju ;/.
Denna veckan har jag nästan inget planerat tror jag förutom Lovisa nån dag & träning!
Friidrott imon , men måste gå en halvtimme tidigare för fotbollen börjar vid 7 & då slutar igentligen friidrotten ..
Men vill gjärna gå på båda & då får jag göra så .
Vi kör Lovisa dit då också eftersom hon bor där :).
Ska sooova nu .
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0