Gäster ikväll :).

Har vatt på friidrottstränigen med 98:orna & tränat med dom imorse vid 10 till halv 12 , rätt bra träning!
Moas föräldrar körde mig till råå så hämtade pappa mig där så körde vi & handlade till Alexanders fest idag ..
Han ska ha 'kalas' idag så 21 pers kommer , fast ingen skulle nog sova över & det är rätt skönt för mig eftersom jag ska spela en mini cup imon , taggad!
Hoppas det blir el classico idag , fast vi har inte den kanalen så hoppas någon i släkten har det så kanske de kan ta med det chippet , :).
Ska duscha & kanske baka snart , gästerna kommer vid 6 så det blir inte så bra uppdatering ikväll men kanske något sms-inlägg "
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0