God jul !

Om en kvart är det julafton . Hihi
Har kollat på tv & lite sånt nu på kvällen .
Var tvungen att lägga mig nu för mamma skulle slå in julklapparna till mig :/.
Det ligger bara ett till mig just nu , buhu!
Vet typ 3 julklappar redan men mamma säger att jag vet fler , okok ..
Kommer nog inte alls bli bra uppdatering här imorgon som nu kanske förstår , men om jag har riktigt tråkigt kommer det nog massa med inlägg , kommer iaf bilder på söndag antagligen på allt jag fick osv.
Ska upp vid 10 imon så ska jag & mamma baka några pepparkaksmuffins & fixa klart allting , mitt rum är iaf städat.
Är inte klar med tildas julklapp än ;$
Men tror inte hon ens har köpt något till mig än så det får väll bli lite sena julklappar ;o.
Pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0