hemma igen!

hejj , min data funkar igen , överlycklig!
tilda , jag & elin.s har ju vatt idag & vi flummade mest runder :o.
men elin åkte hem vid halv 6 så jag & tilda blev överflummade & lekte maskar på golvet osv.
& vi badade osså , fast jag ville bada i typ 5 min & sen duscha så vi badade i typ 10 min ..
sen sattt vi på toan & spelade på våra mobiler , happy ..
när jag skulle gå hem så var det typ en sån stor raket eller ngt som smällde hela fucking tiden så jag ville inte gå hem så mamma mötte mig!
så har käkat nu & sånt & snackar skype med max , pelle , tilda , & en massaaa -,-
men la på precis men ändå!
aja , tilda kan visst inte skicka bilderna nu! :o.
pusss.

vet att ni har sett bilden innan , men har ingenannan & ja den e flipp.. ;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0