juuulaaftooon imooorgon!

hallååjaaa .
jag , mamma & pappa körde in till stan lite efter 12 kanske , gick runder i lite affärer köpte en/två julklappar till filiph & mamma köpte en till mig som va från filiph tror jag!
sen åt vi på en sån 'kina-resturang' , sååå sjukt gott!
köpte en julklapp till mina farmor & farfar också , tror inte direkt dom läser min blogg men säger inte ändå!
hahha , så fail det blev med dom hö-balarna i stan , ni vet dom vita höbalarna?
ser så sjukt fult ut .. '
ja , dan har varit bra kollade ju mest runder :D.
sen när jag & pappa skulle gå till bilen så gick hans knä sönder så han höll på att svimma mitt på gatan.
eller , det e ju redan sönder men det höll på att bli bättre & nu så gick de sönder igen ikke bra..
vi körde till mina kusiner lite snabbt & lämnade julklappar & en hel sån svartpåse med kläder till min kusin'
efter det körde vi inom väla för pappa hade beställt några hörlurar till sig själv & därimellan gick jag & mamma & köpte till de vi ska baka idag , (:
har slått in ALLA julklappar nu typ , & alla dom små till vår sån julklappslek ,
har städat lite också , inte så mke men pallar inte :/.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0