Kladdkaka (:.

Hejj alla söööööta barn (L).
Bloggade inte igår men orkade inte för klockan var 11 när jag var klar med allt & då pallade jag inte..
Orkade knappt gå upp idag fick lite smått panik över att jag inte skulle hinna alls men det gjorde jag & Tilda kom sen & vi cyklade till skolan .
Hade lite pyssel , öppnade julklappar & sjöng i skolan idag , sen slutade lite innan lunchen eftersom ingen käkade typ .
Nu ät jag hemma & en kladdkaka står i ugnen eller ska ta ut den nu för vill ha den mega kladdig ..
Sen vid 3 ungefär åker jag med bror , pappa & mamma till Malmö för filiph ska kolla på skidor så går jag & mamma & kollar kläder ist .
Vi kanske käkar i Malmö också. Eller hoppas det iaf ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0