Lusseeebbuullar & pepparkakor!

så nu är datan igång!
i förra inlägget skrev jag ju vad vi tränade osv .
haha helt ärligt så slog denna träningen den vi brukar ha med vår vanliga tränare då ju , det var ju moa som 'visade' oss allt nytt idag!
har ätit & bakat lussebullar & även pepparkakor innan , men pepparkakorna blev lite fail ..
lussebullarna jäser iaf nu .
har fotat lite , bilder kommer under..
känns ändå rätt okej inför tävlingen nu , ska nog köra 800m ändå fast jag inte vill direkt :/.
men skit samma , vad kan hända , det e lixom första gången jag kan ju inte förvänta mig något då direkt. :).
det var ngn tjej som skulle sälja sina sprikskor riktigt billigt på tävlingen & jag skulle testa dom & se hur dom va & så.
ska hinna ducha & städa buren idag .
får skynda mig lite..
puss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0