lyssna inte på allt skitsnack , lyssna på vad du själv vill.

hemma från skolan nu!
först hade vi bild & sen blandat , öppnade lite julklappar & sen gick vi in till andra klassrummet & fick lussebulle , fanta & sån mjuk pepparkaka med chocklad , äääslllska!
sen lunch , jag hällde salt i saras mjölk så hon ska tänka ut en 'hämd' alltså min lärare då!
sista lektionen hade vi idrott , bengt har kommit tillbaka!
sjuuukt bra , tkt han var bäst av dom alla men sen skulle han operera sina knän & har varit borta typ i ett år :/.
skadade mig i slutet , kunde knappt gå & det gjorde svin ont , har fortfarande ont .. ;$
inte bra när jag ska tävla imon! :o.
får se om det funkar med träning ikväll..
min nagel e helt av , lääääskigt .'
tiilda gick hem från skolan idag också , tjjååkigt.
kollar på biggest loser just nu .
har tänkt lite nu på skolan osv , måste börja pluggga mera , det går sämre & sämre för mig .
aja ,
puss.

Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Älskar den serien :)

2011-12-04 @ 20:19:41
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0