Makaronisar & köttbullar!

Hallåja!
Inte bra uppdatering idag nej..
Direkt efter skolan stack jag & Tilda hem till mig & städade mitt rum ordentligt! , dammade en massa osv har före-efter bilder men man ser inte jätte mke skillnad , men vi har mest dammat & dammsugit!
Att städa tog 2 timmar & lite till ungefär.
& nu är vi hos Tilda & lagar köttbullar med makaroner sen ska vi fotta lite , kommer bilder om dom blev bra!
Imorgon är det ju sån "cup" med klassen vilket inte kommer gå så jätte bra men what ever? :).
Tilda ska sova i laröd för hennes farmor & farfar bor där & då kan hon bara gå till hallen , vi har frågat om jag också kunde få sova där men tror inte det gick , vi får se ..
Nu får jag hjälpa till & laga mat .. ;$
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0