massage.

ska berätta lite mer den spa-massagen jag fick!
mamma & pappa bestämde då att jag skulle få massage med sånna varma stenar på ryggen ..
men först när man kommer dit så får man fotmassage & sen sån stenmassage & sen fick man dricka tee & lite sånt.
men jag & mamma ska köpa till sån fisk'massage' också ,
när vi var på mallorca var det ett litet akvarium typ som man kunde stoppa ner handen i så var det då små fiskar som 'äter' på ens hand , det kittlas as mke i början men sen blir det riktigt skönt typ som massage ..
dom tar bort förhårdningar på fötter & händer & isf ska jag & mamma ta det på fötterna . :D.
låter skit äckligt men det är riktigt kul faktiskt , kommer typ flera hundra småfiskar & 'äter' på ens fötter.
vet inte hur länge man sitter där men en kvart/halvtimme tror jag & den stenmassagen fick jag 25 min!
vi ska nog göra det nu på lovet när vi får en tid.
nu vet ni lite mer om det,
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0