om en stjärna hade tänts varje gång jag tänkt på dig , hade natten varit ljusare än dagen.

är hemma igen nu . vi hann inte ta sånna bilder vi skulle men jag tog några som blev helt okej , tilda skíckar doom tilll mig imon , min egna kamera är just nu på laddning men sen kommer dagens outfit :D. nu kan jag knappt 'publicera' inlägg längre , för datan har blivit helt konstig , ska fråga pappa om han vet vad det e senare. har tänt lite ljus osv i mitt rum nu , åh älska att komma in i ett städat rum! ska försöka att inte stöka ner för mke bara , annars får jag väll ringa tilda igen! haha hennes kommentarer när hon såg allt damm. -asså emilia , jag hade fan inte kunnat sova här inne . -hur jävla dammigt har du igentligen? -usch , får väll städa lite mera då , men mitt rum är ju mini & det hatar jag! vi ska vara i skolan kvart i 8 imon får bussen går typ 5 i 8 , vet inte om vi skulle ha matsäck tills imon , men jag har iaf köpt det ifall ifall. hahaha , min ena sån ljusstjärna funkar inte så det e bara den ena som lyser , det ser jätte fint ut (?). ska hitta min sån sladd så jag kan ladda in bilderna från kameran till datan nu & sen kommer före & efter bilder & outfit osv . :d. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0