Sjuk ..

Ingen skola för min del imorgon nej ..
Kände mig helt konstig på morgonen , var riktigt seg :/
Så jag åt knappt någon frukost , men vi
Körde ändå & jag satt typ & sov ..
Sen när vi var framme så var jag likblek
I ansiktet & sen gick allt åt helvete spydde osv..
Så pappa körde hem mig igen & jag la mig direkt på soffan & somnade .
Efter en timme spydde jag igen , trevlans!
Har inte ätit något igen , får inte i mig något alls .
Har sovit & kollat tv hela dan & vårt lag fick spela med en man mindre + inga avbytare på 'minicupen' , fast det gick bra ändå tror dom spelade lika alla matcher , sjukt bra ändå för att vara en man mindre på 11-manna matcher!
Ska lägga mig nu & sen se hur jag mår imorgon även om det inte blir skola ..
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0