Tagga skolan (?).

Sticker snart till skolan . Har fett ont i magen men skit Samma.
Skrev ett rätt långt inlägg igår som inte sparades ;-'/.
Friidrott ikväll men tror jag. & linn måste ta bussen dit för mina föräldrar kunde typ inte köra ..
Linn om du läser detta , smsa/ring mig sen!
Tilda kommer när som & jag har spanska på morgonen så hade vi ngn sång i läxa men jag har ju inte gjort den så får väll låtsas att jag kan den eller något (?).
Haha , tror vi har idrott sista lektionen också så allt det är nerpackat!
Juste! Nu kom jag på en sak jag måste göra..
Puss.


Kommentarer
Postat av: Linn

nej, men asså, jag behöver inte ta bussen dit, mamma eller pappa kan köra mig. Så det är lugnt.

Men jag kanske inte ska dit för jag ska kolla min handled idag & sen vad som kan ha hänt den. ;)

2011-12-05 @ 08:37:09
URL: http://linnmoacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0