träna , träna , träna!

har duschat & ätit :d.
efter skolan hängde jag med elin & elin hem till en av dom & vi åt lite sånt julbak som dom hade bakat.
äääslkar sånna snickersrutor så ska göra dom med antingen elin eller mamma , så sjukt goda!
men vi gjorde inte alls mke , spelade lite mario fast vi tröttnade efter ca 15 min .. ;$.
sen hällde vi ut alice alla leksaker ur låder & satt & kastade dom , ibland har jag bra ideér!
jag stack hem typ efter det & åt lite , sen bytade om osv.
haha , när vi hade kört halvvägs till träningen kom vi på att vi hade glömt linn , så vi körde tillbax igen & hämtade & vi kom typ 3 min försent .
körde 60m , häck & stavhopp , det e ju första gången jag hoppar stavhopp så det va fett läskigt . :o
gick en halvtimme tidigare från friidrotten dirkekt till fotbollen & körde där med .
match för det mesta :D.
sen hem & äta & duscha!
har rätt ont i benen nu , men det e ju bara bra (?).
imorgon blir det julmys i skolan & sen väla med elin.n dirr efter skolan , handla lite julklappar eller till tilda & ngt litet till pappa bara & hon till sin syster tror jag^^
så käkar vi där , mc i think med bakpotatis ,
ääälllsskkkaa'
puuusss.

bjudisbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0