Vääälllaaaa , väla , vääälllaaa ..

Är hemma nu , vi åt på väla också , det finns ju klyftpotatis nu på mc också så jag käkade det , skit gott!
Vi fick sluta en timme tidigare idag för det skulle bli rättvist eller något sånt så det va skit bra , så hann vi va på väla lite mer , men vi flummade mest runder & hade kul , köpte typ bara till mamma & mini lite till pappa , vi hann typ inget mer ;$.
när jag åker dit själv någon dag så ska jag köpa till Tilda , tror inte jag behöver köpa mer faktiskt?
Provade en del idag också & ska köpa några saker snart eller efter jul , måste bara få fram lite pengar eftersom det tog slut en del idag för jag köpte sånna onödiga grejer , läsk osv.
Juste , glömde berätta att när vi kom till väla hade jag sjukt ont i magen , kunde knappt gå asså , gick en halvtimme/timme tills jag inte kunde gå mer & jag kände mig spyfärdig pga det så vi fick gå in & köpa panodil & sen in på toan för att svälja det , & jag kan ju inte svälja hela tabletter & dom gick inte att dela så jag fick bita på dom & sen svälja .. Mumsigt.
Nejmen efter ca 20 min blev det bättre & jag blev mitt vanliga jag , crazy!
-ville bara säga det..
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0