väla imojjon :DDD.

har precis ätit ungspankaka , åt för mycket känns som jag ska spy igen.
men var ju på samtal innan med lärare & mamma & det gick oväntat bra , hon sa att jag hade höjt mig i vissa ämnen , :D.
innan det så var jag hos tilda & vi sjöng singstar & det lät förjävligt , helt seriöst vi fick spela in det & lyssna sen , shit..
man låter ju bättre i 'huvet' än i verkligheten kan man säga .. ;$.
efter mötet så väntade jag hemma på tilda för hon hade ju också samtal , så hon kom direkt när hon var klar & vi pratade 'bosniska' , eller inte..
men när vi var små så sa jag till tilda att vi skulle låsas att vi kunde 'bosniska' , så vi pratade det med varandra i flera veckor tills jag sa ,
-asså tilda , du kan ju inte heller bosniska!
hahahh , det var det vi skrattade åt innan idag , jag hade vatt på semester & träffat en tjej som kunde bosniska & lärde mig ett ord eller något sånt & jag var då överlycklig för det & trodde jag kunde prata flytande -,-.
iaf så åker jag & tilda direkt till väla efter skolan imorgon & köper lite julklappar & lite smått till oss själva.
fast vi slutar ju halv 3 så det blir ju rätt sent men någon av våra föräldrar kanske kan hämta eller något!
kollar på ngt 'bröllop' nu & ska nog snart ta upp mimmi lite .
puss.

ni har sett bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0