alla ville ha kakor förutom tilda , för hon bantar faktiskt!!!!!!!

kom precis hem från elin .
vi pluuggade klart allt som vi hade i läxa , toopppen!
sen hämtade vi vera på dagis , hon är så jävla rolig.
vi spelade wiiii hooos elin :DD.
elin äger på det :/.
fick 40kr för att vi hade 'passat' vera , lotten är typ snällast i världen!
men sitter med ett doftljus nu framför mig eftersom jag hatar doften i mitt rum ..
måste igentligen städa mimmis bur , men pallllar inte :o.
får göra det efter maten eller något , tar typ 5 min.
jag ska kolla på elin , tilda , elin & johannas dansuppvisning på lördag , fick en kompisbiljett av felix , mke snällt!
ska nog sätta på mig onepicen & mina gossiga 'skor' ,
sen städa , städa mimmis bur , & äta.
jaaag e i level 12 på smuurfisarna , goooddiiieee .
puss.

hahah , älskar dig tilda min fis!


Kommentarer
Postat av: tiildaa!:DD

haha fin rubrik älskling..(a)

älskar dej mest & jag är sariös (L)

2011-11-24 @ 19:35:47
URL: http://tiiildaa.devote.se
Postat av: tiildaa!:DD

jag är alltid en snel hest ..

2011-11-24 @ 20:22:28
URL: http://tiiildaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0