det var med dig jag var som lyckligast , saknar det.

snackade först med marcus i 20 min ungefär & sen tilda , marcus , edvin , & några till sen?
haha , liam kommer hit till rydebäck imon istället för att vi kommer dit.
så vi ska typ åka bussen & möta han vid hans skola & sen hem igen ..
dom slutar vid 3 & vi vid 2 så vi hinner göra v oss & sånt! bra.
har kollat lite på sverige-matchen också , sverige suger!
haha , dom ligger under med 1-0 & har fått massa ribbor & stolpar mot sig -,-
men några chanser har dom ju ;)'
har matteprov imorgon vilket inte kommer gå sådär jätte bra , känner att jag inte kan ngt typ :/.
brukar inte vara så bra på matteprov inte skit dålig heller men sådär!
imorgon har vi sovmorgon så jag ska vakna tidigare & plugga & göra v mig & sen sticka till tilda & platta håret för hon har världens bästa plattång!
min mobil ringklocka funkar inte så ja , pappa får väcka mig -.
brukar inte gå så jättte bra , går upp efter 20 min & märker att jag måste skynda mig så hinner jag inget ..
har hunnit med att duscha också , duktigt!
kanske sover med ida på fredag till lördag om det funkar!
men då får man ju vakna vid 8 halv 9 vilket är skit kul , verkligen -,-
sen någon av dom dagarna ska vi antagligen va med anthon & marcus (?).
om han orkar sätta sig på bussen & åka hit vilket han inte brukar , & ja jag vet att du läser detta stenen!
snart börjar sverige igen & jag måste ta ut dammsugarn & mimmi ur rummet & även borsta tänderna & massa annat..
jag som mååste lägga mig i tid idag , orkade inte gå upp imorse det tog mig en halvtimme :D'
nej nu måste jag skynda mig lite!
puss.

lite smått söt bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0