dina negativa vibbar gör mig bara starkare :D.

yey , blogggar från datan nu , tilda hade ingen bikini typ så hon ska låna en av mig imon , har nästan packat klart eller ja , tror det . 3 biknisar & kläder ;). hehe , man får ju ha en extra om en går i sönder! -,- höhö , vet inte vad det står i barca , pappa somnade & då pallade inte jag mer . det stod fortfarande 2-0 när jag stack . ' tror ngn har gjort ett mål till , eller det lät så iaf . ' ska lägga mig redan vid 11 , ska ändå upp tidigt imon :o. aja , sjukt kuul är det iaf där - ska cheka lite bloggar nu & sen nörda spel - har faktiskt tagit rekord nu på temple run , nästan 2 miljoner , jag äger pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0