Du gör mig så svag i verkligheten men på bilder säger jag till mig själv , - det är det jag ska kämpa för.

blev inte mke uppdatering igår , men sov ju hos tilda.
när jag käkade så köpte hon ben&jerry glass så hon kom till mig efter d & sen badade vi & sen packade.
sen kollade vi på film 'män som hatar kvinnor' , jag höll på attt somna i slutet så vi såg inte klart hela..
men det var rätt bra!
haha , sen blev jag sån pigg igen när tilda satt igång datan , hennes tangentbord slutade fungera , eller det ändrade bokstäver ,
när hon snackade skype men ngn så somnade jag tror jag? :o
vaknade vid 10 av att tilda satt vid datan , försökte somna om lite gick sådär :/.
sen var vi tvungna att gå upp vid halv 11 .
åt pepparkaksfil & buulllar till frukost , gott :D.
sen var vi allmänt sega & gjorde v oss till sist!
bussen gick 57 , så vi träffade elin där vid busshållsplatsen & väntade på bussen tillsammans.
sen hoppade johanna & elin också på , '
kollade först när alla dansade sån pardans för det var ju sm i det , kolllade på felix när han dansade .
han e sjukt bra , kom till final för 16-åringar fast han bara e 12 , fast vi gick precis innan man skullle få höra vad de kom ,
tilda , elin , elin & johanna dansade ju också hiphop (?).
fast det var ju bara uppvisning , men dom var också bra!
åkte iaf hem vid 4 med mamma & hämtade mina saker hos tilda för pallade inte packa ihop dom innan.
sitter iaf hemma nu .
puss.

finns inte dessa byxor längrE?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0