everything is done!

sådärja!
nu är allt klart tills imon..
eller nja , men nästan!
har till & med tatt fram kläder tills imon , lovely'
mimmi fick inte sova på mitt rum idag , har börjat få lite lite lite svårt för att andas på mitt rum när jag ska lägga mig eller så får jag typ hostanfall , fast det kan ju vara nu när jag har vatt sjuk också.
ska inte va med på idrotten bara , om jag inte blir klar med matten så ska jag väll göra den då tror jag , om det inte finns något roligare då!
efter skolan händer inte så mycket , ska bara hem & kanske fixa mina naglar med det usa-mönstret!
obs , glömde lägga ner lite saker i väskan , men det fixar vi!
puss.

haha , isabella kommer du ihåg?
så jävla roligt ;*
saknar dig ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0