fluuum.

så nu kan jag blogga igen ..
snackade med tilda i telefonen & samtidigt hade jag mimmi uppe , gick lite sådär!
vi snackade i 40 min om exakt ingenting.
underbart  , ja vi är konstiga & det sista vi sa till varann va
-agent P ..
fråga mig inte.
tur att tilda inte ska till ps vid 9 imon iaf , då får jag sova lite till ;p.
för det började visst 10 .
enligt liam kunde han vara vår guide där , gulligt av han!
nejmen , eftersom de ska ha vanliga lektioner & sånt skit på en LÖRDAG så får väll jag & tilda gå.
haha , våra föräldrar typ tvingar oss att gå med dom , fun!
ska snart borsta håret lite , orkar igentligen inte.
är sjukt trött , vet inte varför men ändå , man blir trött av att sitta vid datan ibland?
asså vet ni?
jag har kommit på att i vissa inlägg låter jag sjukt vuxen , eller nja men typ sånt som jag aldrig säger eller skriver annars , som typ 'dock' :D.
hhahaha , rätt kul , är ju rätt flum i verkligheten & skrattar åt allt & alla , det kan väll mina närmsta vänner 'intyga'
nej , är faktiskt inte alltid sån , nästan ;$.
nu sitter jag & funderar på vad jag ska ha på mig imon!
tror jag kör på tights , ett vitt långt linne med en kofta åvanpå (:.
ska testa det nu , '
puss.

-lääääskig bild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0