gråt aldrig över någon du tror älskar dig , för om den verkligen hade älskat dig hade den inte fått dig att gråta.

hej , riktigt dålig uppdatering , jag vet!
men i skolan idag blev vi klara med vårt arbete , vilket var riktigt skönt , har inte gått så bra med det..
efter skolan stack jag & elin.n hem till henne & fikade lite & sen hämtade alice på dagis som sedan följde med oss till idrottshallen , vi skulle ju spela fotboll där ;d.
så vi bytte om osv , sen fick vi reda på att vi bara skulle ha halva planen att spela på & då blev det mke tråkigare.
skit samma , vi spelade iaf i ca en timme & sen hängde kvar i omklädningsrummet väldigt länge .
cyklade hem igen & åt lite kinamat & sen bytade om till träning!
haha , orkade inte träning idag , ingenting funkade :/.
har ätit lite & duschat nu .
imorgon efter skolan tar jag & elin bussen till maxi & köper sån present där till skolan ..
sen hämtar mamma oss där & vi åker vidare & köper springbyxor eller linne ëller ngt till friidrotten.
måste snacka lite med moa om vi skulle träna på torsdag , hahhahha , måste lära mig ställa in dom startblocken!
skrattade sönder när jag skulle göra det & sen blev jag kallad , LÅNGBEN!
okej, jag har rätt långa ben & så ;$.
ska kolla igenom kommentarerna/frågorna/svaren ni har ställt & även svara på dom!
puss.

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahahahhahaa, LÅNGBEN! :D

Är det okej om jag hänger med dig & moa? :)

2011-11-30 @ 19:20:44
URL: http://linnmoacervin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0