Hemma

Bloggar lite nu från mobilen .
Gick hem till Tilda vid 9 kanske & gjorde v mig sen stack hem så körde vi direkt lämnade alexander & sen till ps ..
Vet inte riktigt vad jag tycker om den skolan än , både bra & dålig ;$.
just nu tror jag det blir att stanna kvar här på min gamla "
iaf har vatt i Malmö med pappa & filiph eftersom filiph har börjat på typ 'skidor' eller idag var det mest parkout typ.
Hehe jag körde lite också & dom säger att jag ska va med nästa gång , as hård fyys va det kan jag lova ..
Men får se om jag ska va med nästa gång :).
Det var typ stängt på stadium så vi kunde inte köpa inomhusskor som vi skulle .
Ska käka snart & sätta på datan snart så jag kan blogga ordentligt ;).
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0