I love you "

Haha , jag & Tilda gjorde inget speciellt bara asgarva åt ingenting , eller jo åt typ kanelbulle & sånt?
Fattar ni inte det roliga?
Inte jag heller igentligen -.-
Men ska va med johanna imon , har inte vatt med henne på år ;o .,
Ska bliii ruuligt , men måste gå upp lite tidigare eftersom hon skulle ringa vid 11.
Får ställa klockan i think "
Vet inte vad vi hittar på , antagligen något roooligt ;).
Vet inte om det kommer någon super uppdatering , kan ju inte blogga hos någon som jag inte har sån nätverknyckel till..
Men kommer nog uppdatering på morgonen '
Har faktiskt gjort så jag kan blogga/surfa hos Tilda , ida & mig sjäälv .
Gooodie :).
Puuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0