i miss everything we had '

har precis borstat tänderna.
är helt täppt -,-
så har tatt lite mke nässpray nu , bättre än inget ;)-
mitt liv just nu går ut på att , ta panodil , dricka dricyoggi , nässpray , snyta mig , kolla tv , spela på mobilen & sova.
hur kul som helst , elllller (?).
säger en sak det suger.
& jag som e sugen på macdonalds elller burgerking eller något sånt gott .
men nej , mamma jobbar tilll 5.
ska faktiskt ringa henne & säga att hon ska ta med det! gott.
filiph & alexander är just nu i skolan , men dom kommer nog hem närsom .
kommer dö då , eftersom dom brukar chata ihäl mig även om jag e sjuk.
tror faktiskt inte det blir skola för mig imon heller :/.
jag har nästan inga bilder längre nu när kameran e på lagning , & dom har inte ens hört av sig än , känns som den kommer va där för länge!
i miss you my camera.
-villll tillbaka till mallorca & italien :(.
så kommer ngn bild därifrån .
puss.



-hade inga bilder från italien på denna datan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0