i'm freaking love yooou

så har satt igång datan nu .
har vatt på träning , bra träning idag!
innan det så var jag ju med tilda & elin & sen kom andra elin också!
haha , flummade mest runder , inte så mke cod denna gången , spelade en gång & det tog en timme bara kom till level 19 :D'
tilda & jag är gryyymmmma , dör samtidigt hela tiden -,-
skulle igentligen badat idag men det var för kallt , typ 32 grader , det blir rätt kallt efter ett tag'
har iaf duschat & satt på mig onepicen.
kollar på ngt konstigt tv-program nu , ska nog kolla fotboll sen det är ju halvlek just nu.
började nästan gråta ..
haha , men det gjorde lite ont bara , har aldrig vatt så konstig inför sprutor innan men fetttt lääääskigt :o
kul att pappa just sa'
-jag känner mig som 20 , jävla form e jag i ..
haha , lite deppat för han inte kan gå så bra ju , men han tränar ändå på gymmet , jajamensan!
suger på att blogga , vet'
ska nog anmäla mig till tävlingen idag eller imon , sista dagen imon tror jag ..
kul att vi bara tränar 1 dag i veckan , yey.
mååste klaga på det!
nästa träning skulle vi ta tid , längd osv iaf.
vi har typ aldrig gjort det innan..
så ska bliiii kul att veta -,-
aja ,
ska visa mamma vilka jackor jag vill ha nu!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0