Ingen linjal ..

Vaknade lite över 11 .
Mår faktiskt bra det e bara örona & förkylningen fortfarande ;$.
det känns som det kommer hålla i typ en vecka till , men om det e lika sant på måndag så går jag ju såklart till skolan ändå ..
Hehe jag har ingen linjal hemma så Tilda ska ta med den från skolan så jag ska plugga lite sen , har ju hela helgen på mig nu ..
Ska bara räkna 4 sidor repetion & det går rätt snabbt för mig om jag räknar på bra!
Så Tilda kommer nog hit sen när dom slutat & lämnar den & sen kommmer vi säkert snacka om allt möjligt , hon och Liam e tillsammans igen , gulligt ;).
3 gången nuuuu -,-
Haha , men tror dom har idrott sista passet idag , så dom slutar nog vid 2 , lite innan kanske .
Jag har inte ätit frukost innan bara lite morot och sånt , känns som jag ska spy ;o.
Nuu ska jag nörda templerun lite..
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0