Lägret!

Ska berätta lite kort om lägret ,
Vi kom typ dit vid 4 jag och pappa & fixade till lite innan alla kom.
Sen käkade vi och tog det mest lungt..
Alla somnade nästan vid 1/2 kanske.
Sen gick vi upp typ 8 -.-
Så gick vi ngn sån tipsrunda hehe mitt lag kom 2:a :).,
Efter det så paddlade vi kanot , sjuuukt kul faktiskt!
Paddlade i en timme kanske , hade tävling och sånt (a
Vid 12 så åkte vi till en fotbollsplan och spelade fotboll , haha som vi lekte tränarna.
Vi duchade och sånt där , pappa skadade sig på matchen så han har krykor nu , han körde oss iaf till godisflygplanet och sen hem ,
Åt och sånt , sen på kvällen grillade vi förutom jag för jag mådde inte så bra.
Sen var det typ spökrunda , & pappa åkte hem eftersom han inte kunde gå ..
Sen mådde jag skit hela kvällen , kunde knappt sova ;/.
Sen var jag ännu värre dagen efter .
Feber och skit ont i halsen .
Alla skulle igentligen hem vid 1 , men pappa kom så vi körde hem , otroligt kul läger förutom att jag blev sjuk då'
Har inte ätit ett skit på hela dan , & kan typ inte heller ..
Ska sova lite nu
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0