luuusseeebbuuullarr!

har käkat precis .
elin & tilda hängde också med och handlade , orkar inte säga varför men ändå-
hoppade på bussen & sen till maxi , handlade de saker jag skulle & sen kom pappa för att hämta mig/oss , så under tiden han handlade så pantade vi flaskor xd.
sen köööööpte jag kooorv & tilda mos?
hahahha , iaf sen åkte dom bussen hem & jag åkte till heden för jag skulle köpa friidrottskläder ju , '
först öppnade ingen så jag frågade en sån gubbe så bankade vi på fönstret så kom det en 'killle' & öppnade.
jag höll typ först på att dö när jag såg alla kläderna , dom såg helt annorlunda ut när man inte hade på sig dom.
tyckte linnet var skit fult & sport-bh passsade inte , så köpte 'byxor' & en vanlig ifktröja , lite mobbat men vem bryr sig?
köpte iaf det & sen gick jag till tilda igen & åt lussebullar :d.
sen typ sprang vi´runt i hela huset & jagade varande , fråga mig inte!
efter ett tag så satte elin & elin sig vid datan & då la jag & tilda i hennes säng .
hon bet mig på mitt 'ben' där vid magen hela tiden & revbenen typ? :o.
sen jag bara.
-tilda , ska vi inte leka mer :/.
-men jo ,
-okej! vi leker köttbullar som ska stekas ..
så la vi där & rullade & sen vände vi på oss när det var dax -,-
elin & elin gick hem sen & då tvingade jag tilda att följa med till skolan för att hämta min cykel.
sen när vi kom dit jag bara.
-tilda , jag har ingen nyckel..
så jag gick hem med cyklen hela väääägen ,
& när jag sa det till mamma så började hon skratta ;$.
inte kul alls faktiskt!
men nu sa mamma att vi inte skulle baka lussebullar idag heller , men det kan hon ta & glömma för jag ska fan baka lussebullar!
puss.


Kommentarer
Postat av: Moa

GRYMMA KLÄDER! :D<3

2011-12-01 @ 15:40:27
URL: http://livetsommooa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0