med tilda! :D.'

hejhejhejhej , iiiissskiiii .
hahahhaha , säger alltid det , alltså iski ;d-
sitter här med tilda i våra onepice , snygga ju!
vi har inte gjort så mke idag , iskolan så jobbade jag typ röven av mig med matten , engelskan & skrev ut toksagan.
bra jobbat emilia! tack!
jag kunde ju inte va emd på träningen idag eftersom jag har vatt sjuk i en vecka & e fortfrande lite sådär & det kunde inte tilda heller för hon har typ ont i halsen & förkyld?
men imorgon ska vi till liam , tildas söta pojke -,-
jag snackade i telefon med han innan i typ 10 min (h.
han var inte i skola för han försov sig & sen orkade han inte?
konstig kille detdärja!
jag gör en aaaaaaaaaaaas cooool sak i skolan iski , men en typ mask med usa-mönstret!
hahhahahhahahahhaahhaha , tilda trilllade precis av stolen , asg..
nej nu ska hon hämta choklad till mig , snel hest. :D.
juste , vi snackar med ngn random på skype typ matilda? :o
ahha , puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0