milan-barcelona.

mamma tar först upp mimmi i buren & tappar henne.
jag tar upp henne & ger henne till mamma & då säger hon ,
-åh , vad hon bajsar stora bajsar!
-sa du att hon bajsade stora bajsar?
-ja , hon är ju så liten så .
sen sätter jag mig på toa & mamma har mimmi & då skrattskriker hon ,
jag - vad e det?
mamma- hahahahhahah , hon kittlar ju mig i nacken..
jag börjar undra lite mamma.. :D.
halvek nu i matchen , tycker helt ärligt att milan är lite bättre ..
hejar nog på dom , eller åh jag vet inte , spelar inte så stor roll , men eftersom man vet att barca lixom e 'bäst' så hade det varit extra roligt om milan hade vunnit. '
kan nästan min spanska , ska bara kunna skriva det också ..
men det gör jag nu & sen läser igenom det innan jag somnar.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0