nails.

åh , jävla mobil eller något , mongo!
det går typ inte att ladda upp 2 bilder nu heller , asjooobbigt!
får se om det funkar nu , har nästan gjort klart en hand ;$.
blev inte allls som jag hade tänkt , sådär blev det ..
usa'märket' :D.
haha , okej det ser rrättt mobbat ut men ändå!
jag vill göra min naglar hos henne på råå igen men det går inte eftersom hon har flyttat eller ja , man kan inte göra det där längre & jag menar det kostade 50:- , ingenting!
& det blev riktigt fint också , rätt sjukt ;$.
om man vill göra det nu kostar det ju lixom 200/300/400:- :o,
det e fan inte värt det när man kan göra fina naglar hemma , dock inte så fina men ändå.
finns det något man kan önska sig i julklapp?!
någon som har något dom önskar sig riktigt mycket (?).
har ju bara en liten lista ..
typ 4/5 saker ..
ska titta in lite på olika hemsidor nu faktiskt!
puss.

-vill ha typ sånna fast silvriga!

tycker det e riktigt coolt med usa-mönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0