när mamma frågar vad jag önskar mig i julklapp ska jag visa en bild på dig & säga - det här är allt jag önskar.

hallllåååja.
har precis ätit , gott.
kul att pappa typ satt & sjöng vid matbordet .
ingen normal familj inte..
skaa snart byyyta om till myskläder & sen sova , okej där ljög jag men ändå..
har bytat sån grupp på julskyltningen , ska stå med lovisa & sofia ist , kommer bli fett (h.
fast man vill ju igentligen gå på kvällen men ändå (?).
åh , det är sånna som spammar sönder skype seriöst.
har iaf redan berättat vad som händer imon , ida&anthon typ .
kom på att vi har träning också , :D.
har inte tränat på 2/3 veckor så ska bli skönt/kul ,
aja ,
puss.

haha , igga random bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0