säg inte att du älskar mig om du inte menar det , men snacka inte skit för att få andra att gilla dig'

har inte bloggat så mycke idag .
var riktigt arg/sur innan , orkar inte säga varför men absolut inget stort blir bara sån ibland.
jag gick dock aldrig ut , satte mig i duschen & duschade ist , '
har dammat rummet idag & även dammsugat lite , hade faktiskt hyfstat 'fint' i rummet :D.
happy.
har även fått bort den äkliga lukten nu , det luktade så sjukt äkligt när jag var sjuk , men jag kände ju inget var ju överförkyld.. ;$.
lite svårt när mimmis bur inte luktar gott precis..
vi har fått ettt sms om kameran , det skulle kosta typ 600:- eller något sånt..
fast vi hade försäkring & allt , vi ska iaf betala den så snabbt som möjligt hoppas jag!
vill gjärna ha den nu!
blir inte så mycket bilder utan den som ni märker , i'm sorry..
men försöker ta lite med iphonen , (:.
imorgon åker jag ju till ullared med elin.s , ska bli sjukt kul!
behöver handla en hel del , men mest till rummet tror jag!
det brukar inte finnas så jätte mycket kläder direkt , mest skit igentligen , tights & strumpor & sånt blir det oftast bara , hittar lite kläder ibland.
-kommer bilder på vad jag handlar också om jag orkar imon .
men vi kommer inte köra jätte tidigt , vid halv 9 ungefär!
vi e nog hemma rätt sent , blir nog ngn mobilblogg när jag kommer hem .
kanske på morgonen också om jag orkar!
är rätt trött nu , kommer somna snabbt i think , äta & sen somna (?).
juste! mamma hade köpt farsdag present till farfar från pappa då , så jag skulle slå in det snart också!
jag ska nog hitta något åt pappa i ullared eftersom han inte fick ett skit när han fyllde år heller , ^^
ska kolla på tv nu med mamma ,
pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0