skolan osv.

är hemma nu .
tilda & jag kom försent till skolan idag igen , inte kul kan jag säga , en kvart..
så kom vi in i klassrummet så va ingen där , efter 5 min så säger tilda
-juste , vi har språk
-JJJJJAAAAAAAAAAG HATAAR SPRÅÅÅÅK , sa jag då -,-
hatar det verkligen , hittade inte min spanska bok heller så fick damp.
fick stå ut den timmen , sen hade vi elisabeth typ & sen anders & sen sara & vår REKTOR ;$.
läskigt , men han berättade som jag redan visste att vi ska få en sån big idrottshall med simhall , fotbollshall , fitnesshall (?) , danshall , ja typ allt!
nice , & vi ska nog få ipadar till skolan eller såna macbooookar :D.
asnice.
sen gick jag hem & nu sitter jag här med massor med pepparkakor & snusklubbor ..
vetni? mitt iphone skal har gått sönder typ '
har snackat med anthon idag & han skulle iaf va med mig & ida imon!
ida svarar inte på sin mobil när jag ringer bara.
& marcus har jag ingen aning om han skulle va med igentligen , det går säkert inte -,'
aja ,
kommer fler inlägg.
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0